ドイツのガラのレポが

ドイツのガラのレポが<a href=http://www.fsuniverse.net/forum/showthread.php?s=cb869d2563abf6a3bfe6ee74db4b134a&threadid=2162>FSUniverse</a>に上がっていた。
このレポの人はジェーニャに好意的なようだ。ファンか?
とりあえずジェーニャの部分だけ抜粋。
<b>Plushenko was next and skated his short program I still like it a lot
not much else to say. He didn't try a quad but I couldn't care
less about that in a show.</b>
アルビノーニアダージョ」。
クワドがなくても演技で見せてくれたか。さすが。
クワドなくても、まぁショーだしな。

<b>So Pluschi then did parts of his new free program
well at least that's what Daniel Weiss said
but I don't really think so because I think both music and choreography was
different than in Gelsenkirchen.
Steffi suspected that it were parts from his Moulin Rouge free program
from last years GPF.
Whatever it was  it was very good and I enjoyed it a lot. </b>
「シルク〜」をダニエル・ワイスが今シーズンの新フリーと紹介。
でも違う!と気づいたこのレポの人はエライ!
私だったら違いに気づかなかったかも。 皮肉はやめろよ。

<b>Plushenko finally REALLY did parts of his new free
again I enjoyed him a lot and I love the step sequence of his program.
I think he landed a 3-3-2 combo at least. </b>
ここでやっと正真正銘の今シーズンフリーか。
3-3-2は素晴らしいが、それよりこのプログラムに印象に残るステップがあった
らしいことの方が私にはニュースだ。
あとは私がそのステップを見て印象に残るかどうか。
実はそれが一番問題だったりして。