上のつづき

(↑のつづき)

しかし、この記事の最後のほうは、かなり思わせぶりだ。
“These exercises lack eroticism” said Lyuda after the ergonomics were over.
Evgeni smiled a little but did not answer.(おーーっ、微妙なニヤリだな)

My photo-shoots start in 20 minutes” continued Shirayeva. “The cameraman will come straight to the ‘Jubilean.’ But right now I’d like to eat something.
Is there a café anywhere here?”(さぁ、ジェーニャ、どうする?)

“Yeah but it’s probably closed now” said Plushenko. “But if you really want to we can go check maybe it’s still open…”(よし、のったか。やっぱりジェーニャも男だ)

With that Evgeni said good-bye to the “Petersburg Express” correspondent and the pair went up to the second floor of the sports-palace.
スゴイ!三流映画の誘惑シーンみたいじゃないか! ←考えすぎ
やってくれるじゃん。リュドミラさん。
20分じゃぁ何も出来まいが、約束ぐらいはできそうだ。
・・・って、ただヒマな時間にお茶してただけかもしれないが(^^;

いつも思うのだが、ジェーニャって私たちファンが失望してる時には
なぜか必ず笑わせるネタを提供してくれるんだよね。
しかもいいタイミングで。
だからこそ私はやめられないんだな。
ジェーニャファン。